Vous êtes ici : Accueil » L’Observatoire L’Óusservatòri » Counsèu d’Amenistracioun dóu Couleitiéu Prouvènço, à Chivau-Blanc

Counsèu d’Amenistracioun dóu Couleitiéu Prouvènço, à Chivau-Blanc

D 15 janvier 2018     H 17:22     A La Chourmo dóu Couleitiéu

Es lou dijòu 16 de nouvèmbre passa que lou Couleitiéu Prouvènço acampè soun darriéounsèu d’Amenistracioun de l’an 2017, dins la Salo di Moulin, à Chivau-Blanc ; l’endré que se ié vai crea lou sèti de l’Óusservatòri de la Lengo e de la Culturo Prouvençalo. Aperavans, se faguè un acamp de travai emé l’architèite engarga de la restauracioun dóu Mas Sant-Pau.

Raport à l’Óusservatòri, l’ordre dóu jour d’aquéu C.A. marcavo ço que vaqui : creacioun d’un coumitat de saberu, souto l’aflat de Roumié Venturo, istourian, direitour de la Mediatèco d’Arle, e souto-presidènt dóu Couleitiéu Prouvènço ; rampèu pèr que se dounèsse de libre e de doucumen dins l’escasènço de coustitüi uno biblioutèco, dins lou cadre de l’Óusservatòri ; rampèu pèr atrouva de mecenas. Aqui dessus, ramentaren qu’uno souscripcioun, emé deducioun fiscalo pèr li particulié e lis entre-presso, es duberto à la Fondation du Patrimoine raport au proujèt toucant lou Mas Sant-Pau.

De journalisto i’èron presènt, que rendeguèron comte de tout acò dins li journau.

***

Le Collectif Prouvènço a réuni son dernier Conseil d’Administration de l’année 2017 le jeudi 16 novembre à la Salle des Moulins, à Cheval-Blanc, dans la commune où est créé l’Observatoire de la Langue et de la Culture Provençales. Il était précédé par une réunion de travail avec l’architecte en charge de la réhabilitation du Mas Saint-Paul.

A l’ordre du jour de ce C.A., pour ce qui concerne l’Observatoire : mise en place d’un comité d’experts, sous l’égide de Remi Venture, historien, directeur de la Médiathèque d’Arles et vice-président du Collectif Prouvènço ; appel aux dons d’ouvrages littéraires pour constituer un fonds documentaire pour la médiathèque ; appel au mécénat. Rappelons qu’une souscription, avec déduction fiscale pour les particuliers et les entreprises, est ouverte via la Fondation du Patrimoine pour la réhabilitation du Mas Saint-Paul.

La presse était présente pour rendre compte de cet événement et relayer ces informations.

Revue Presse_2017 11 - La Provence - reunion CA CP