Vous êtes ici : Accueil » Le site web » Actualités » Le Collectif Prouvènço a besoin de vous !

Le Collectif Prouvènço a besoin de vous !

D 19 novembre 2010     H 14:55     A La Chourmo dóu Couleitiéu     C 0 messages

Mouvement social en marche, le Collectif Prouvènço se bat pour la Provence, sa langue, sa culture, et son patrimoine.

Tout au long de l’année 2010, il a évalué les actions de ses bénévoles.

Pour l’année 2010, 4000 heures de bénévolat ont été consacrées au fonctionnement de l’association. 400 heures ont été nécessaires pour mener à bien le Forum de Châteaurenard, 160 pour l’assemblée générale et 3600 pour le Festival des Fontaines.

Soit un total de 12560 heures pour toute l’année.

Merci à tous nos bénévoles qui oeuvrent patiemment pour la défense, la promotion et la reconnaissance de la langue et de la culture provençales.

Nous avons besoin de vous, de votre force, de votre aide.

Nous avons besoin, aussi, et plus que jamais, de fonds pour nous permettre de mener à bien nos missions.

C’est avec vous, et grâce à vous, adhérents, sympathisants, que tout est possible.

Vous aimez la Provence, vous voulez qu’on continue d’y parler provençal, d’y faire vivre les traditions, évoluer la création, dans un cadre de vie préservé...

Aidez-nous en souscrivant !

En souscrivant, vous pouvez déduire 66 % de la somme versée sur votre prochaine déclaration d’impôts.

Vous recevrez un reçu fiscal sur simple demande.

Mouvemen souciau en marcho lou Couleitiéu Prouvènço lucho pèr Prouvènço : sa lengo, sa culturo, soun patrimòni.

Tout lou long de l’annado 2010, l’acioun de si benevole vèn d’èstre estudiado emai espepidounado. 4000 ouro ié fuguèron counsacrado à la vido vidanto de l’assouciacioun, em’en particulié 400 ouro pèr prepara lou forum de Castèu-Reinard, 160 pèr l’acamp generau, e 3600 pèr lou festenau Li Font en Fèsto.

Acò fai 12560 ouro pèr tout l’an !...

Disèn nòsti gramaci en tóuti aquéli qu’obron bountounsamen pèr la defènso, l’espandimen e la recouneissènço de la lengo e de la culturo prouvençalo.

Avèn besoun de vous, de voste enavans, de vosto ajudo.

Pèr nous douna l’escasènço de mena noste prefa, li dardèno, pièi, mai que mai, nous fan besoun...

Es emé vous, nòstis ami e nòsti sòci, dóumaci vosto bono ajudo, que tout es poussible.

Tant coume nautre, amas la Prouvènço. Voulès que la lengo nostro fugue longo mai ausido pèr carriero, que nòsti tradicioun e nosto culturo fugon aparado, alargado, emai virado vers l’aveni... Lou tout dins un païs preserva, ounte fai bon de viéure...

Ajudas-nous en souscrivènt !

En souscrivènt, poudès leva 66% di senepo baiado sus vosto declaracioun d’impost avenidouiro. S’acò vous es necite, reçauprés pièi un reçut fiscau.